bonda dah jadi staff Touch N GO quite lama. dr 2006 sampai sekarang. sebelum tu, bonda memang tak pernah ambik tau pasal benda ni. yela, bonda orang johor. mana ada tol bagai. sekarang je baru jadi pengguna tegar.
sebagai staff dan juga pengguna touch n go, bonda amat paham dan mengerti setiap masalah yang timbul dikalangan pengguna yang ada. jadi untuk mengelakkan masalah dengan kad bonda, bonda akan mengambil langkah sewajarnya seperti memastikan baki kad sentiasa mencukupi, bateri smartag sentiasa berganti dan tidak mengekori kereta depan terlalu rapat semasa lalu di toll barrier. dan Alhamdulillah setakat ni bonda tidak ada masalah besar dengan kad bonda. cuma masalah jumping dalam kad yang bagi bonda memang masalah yang melanda semua pengguna. terus terang, ini juga adalah masalah Touch N Go yang menjadi highest priority.
semalam launching office baru di Bangsar South. bonda memang suka dengan pembaharuan ni kalau nak dibandingkan dengan office lama, ibarat langit dengan bumi. cuma penat je setiap pagi nak bersesak di jalan, dulu jalan kaki je pegi balik. selain tu, bonda rasa selepas CIMB memegang shares terbesar, banyak perubahan yang diorang lakukan. Dato Nazir akan melabur 200 juta untuk proses penambah baikkan sistem sedia ada. sesuatu yang ditunggu tunggu oleh bonda yang memang bekerja di bahagian system. semoga perubahan ini akan memberi nafas baru kepada Touch N Go dan menyelesaikan masalah yang sedia ada sekarang ni. dan akhirnya pengguna akan dapat menikmati pengalaman yang berbeza berbanding sebelumnya.
nota: sebelum ni rasa nak cari kerja lain je. tapi sekarang ni hasrat tu dikuburkan dulu....
sebagai staff dan juga pengguna touch n go, bonda amat paham dan mengerti setiap masalah yang timbul dikalangan pengguna yang ada. jadi untuk mengelakkan masalah dengan kad bonda, bonda akan mengambil langkah sewajarnya seperti memastikan baki kad sentiasa mencukupi, bateri smartag sentiasa berganti dan tidak mengekori kereta depan terlalu rapat semasa lalu di toll barrier. dan Alhamdulillah setakat ni bonda tidak ada masalah besar dengan kad bonda. cuma masalah jumping dalam kad yang bagi bonda memang masalah yang melanda semua pengguna. terus terang, ini juga adalah masalah Touch N Go yang menjadi highest priority.
semalam launching office baru di Bangsar South. bonda memang suka dengan pembaharuan ni kalau nak dibandingkan dengan office lama, ibarat langit dengan bumi. cuma penat je setiap pagi nak bersesak di jalan, dulu jalan kaki je pegi balik. selain tu, bonda rasa selepas CIMB memegang shares terbesar, banyak perubahan yang diorang lakukan. Dato Nazir akan melabur 200 juta untuk proses penambah baikkan sistem sedia ada. sesuatu yang ditunggu tunggu oleh bonda yang memang bekerja di bahagian system. semoga perubahan ini akan memberi nafas baru kepada Touch N Go dan menyelesaikan masalah yang sedia ada sekarang ni. dan akhirnya pengguna akan dapat menikmati pengalaman yang berbeza berbanding sebelumnya.
nota: sebelum ni rasa nak cari kerja lain je. tapi sekarang ni hasrat tu dikuburkan dulu....
Comments
Post a Comment
Sila lah mengomen...